Friday, December 4, 2009

091204

十二月了,時間過得很快。
快得讓我發現原來我身邊的朋友,原來都已經認識了好幾年。
記得有一兩次和秀她們聊天,天啊!我們認識了兩年。

這兩年,說真的,還蠻感謝遇上的朋友是她們。
真心相待,無話不談。
在她們面前,我是最放鬆的。
我知道她們知道那是我。

我的改變是好的吧?
至少我覺得自己給人的第一印象不是冷冷的,還算不錯吧?呵呵呵……

有時候很想念她們啊!
不用多說就知道我想做什麽……
隨便一個笑,都知道我想說什麽。
雖然偶爾的揶揄,可是還是那樣開心。
哈哈……我們自有我們的一套溝通方法。
真不曉得如果我們真住在一起,會是怎樣……
我想,會是吵死人吧?哈哈哈……

其實此刻的我,不是在想她們啦~
只是不知道爲什麽手不由自主地就把這些打出來了。
也好,不需要把不應該說的說出來。
只會為自己增加無謂的煩惱~ =)

4 comments:

.-*-.HW09.-*-. said...

yee~ i'm back! hehe.. aiks.. i forget jor u march just come to Miri.. i still bought u some 肉干.. sorry ya.. i think it cannot last long more than 3 months=( btw, how ya there?^^

Jejune said...

hahaha.. thanks for the rou gan..nvm.. u just share with Siew them ya..

Aiks.. gonna plant mushrooms here edy.. no job can do in Tawau.. but these days were quite busy.. not enough rest at all.. but tmr can rest gao gao le.. hehehehe

.-*-.HW09.-*-. said...

what are you busying with o? hehe.. rest more yea gal~ ^^

Jejune said...

hahaha.. finished my busy things edy.. but tmr still have to wake up early to fetch my mom to bank.. zZz..

Yesterday was my grandparents' anniversary.. there was a dinner at my house.. thus busy for whole day edy.. lolx.. take a good rest edy too.. hehehe